Subject: Türi 110 kV alajaama juurdepääsutee renoveerimine
From: "Aleksander Mamai" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 11:29:20 +0300

Tere,

Elering AS kavandab Türi 110 kV alajaama renoveerimist koos selle juurde
kuuluva olemasoleva juurdepääsutee renoveerimisega. Palun väljastada
tehnilisi tingimusi tugimaanteelt 15174 Türi-Väätsa olemasoleva mahasõidu
ümberehituseks. Manuses on taotlus koos eskiislahendusega.

Aleksander Mamai

Projektijuht | Project Manager

+372 5855 6832

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the
sender immediately and destroy this e-mail.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.